neděle 8. listopadu 2015

Domácí pečené Müsli

  Můj den v kuchyni pokračuje přípravou na zítřek. Konkrétně na zítřejší snídani. Pro jednou vynechám Mugcake nebo ovesnou kaši a vrhnu se na domácí müsli (nic jiného zdravého mě zrovna nenapadlo).  Na něco takového ani nepotřebujete tolik věcí, což je fajn. Stačí vločky, pár oříšků, med...
  Načerpal jsem dostatek inspirace z netu a pustil se do toho. Taky jsem někde viděl, že pečené müsli jsou strašně nezdravé a akorát nás to ničí. To je podle mě blbost. Co by tam mohlo vadit? Vždyť tam jsou jen vločky, ořechy, med a kokos... Kupované müsli, to už není tak healthy. Je tam milion věcí, které tam ani nepotřebujete. Nějaké zdravé müsli budete hledat v obchodech marně. A když už nějaké takové najdete, tak se to taky odrazí na ceně. Proto je (nejen) podle mě o dost lepší a výhodnější udělat si doma vlastní. Navíc z toho, co máte rádi + víte, co tam dáváte :)




Ingredience:
400g ovesných vloček
1 lžíce strouhaného kokosu
2 lžíce slunečnicových semínek
3 lžíce vlašských ořechů
1,5 lžíce medu

Postup:
Nejdříve si předehřejeme troubu na 175°C. V míse smícháme vločky, kokos, semínka a ořechy. Nakonec přidáme med a hodně dlouho mícháme, dokud se med nesmíchá úplně se vším. Nasypeme na plech a pečeme 20 minut. Mezitím, co se müsli peče, ho několikrát promícháme.




Nevím, jak dlouho se může skladovat, protože u nás moc dlouho nepřežije :D


Žádné komentáře:

Okomentovat