neděle 8. listopadu 2015

Čokoládový Mugcake

 O Mugcaku jsem psal už minule - co to je,jak jsem na to přišel atd... Docela jsem si Mugcake oblíbil, tak jsem si chtěl zkusit udělat ještě nějaký znovu. Nechtěl jsem ale ten samý ( ne že by mi nechutnal, ale chtěl jsem prostě zkusit jiný). Nahlédl jsem do špajzu a první, co mi padlo do oka, byla čokoláda a kakao. Tak jsem po čokoládě i kakau teda šáhnul a udělal Mugcake :) Ale neprobíhalo to jako minule.. Těsto, protože jsem nepoužil banán, bylo strašně tuhé. Pořád jsem lítal po kuchyni a hledal, čím by se to dalo doplnit. Nakonec v hrnku skončil kefír a med. Pořád to ale nebylo to těsto jako včera. Ale aspoň se to tomu podobalo. Už se mi tam nechtělo dávat víc a víc věcí, aby to z hrnku nakonec nepřeteklo, tak jsem to nechal tak, jak to bylo...
 Tenhle Mugcake dokáže zasytit o hodně víc, než ten minulý. A je docela hutný, takže k tomu  doporučuju hrnek mlíka nebo zeleného čaje. A nebo kakao... :)




Ingredience:
5 lžic ovesných vloček
2 lžíce kokosu
1,5 lžíce kakaa
2 kostičky čokolády
1 menší vajíčko
1,5 lžičky prášku do pečiva
2 lžičky medu
5 lžic kefíru


Postup:
 Vločky, kokos, čokoládu a kakao dáme do mixéru a mixujeme, dokud nám nevznikne hladká sypká směs. Do hrnku rozbijeme vajíčko, přidáme kefír a mícháme. Do sypké směsi vmícháme kypřící prášek a celou směs postupně zamícháme do tekuté. Vznikne nám hodně hutné těsto. Přilijeme nejdříve kefír a promícháme. Med si rozehřejeme v mikrovlnce a taky vmícháme do těsta. Dáme do mikrovlnky na 3 minuty.
















Žádné komentáře:

Okomentovat