pátek 11. září 2015

Chutě Anglie

 Minulý týden jsem byl se školou v Anglii. Bylo to tam úžasný! Británii jsem navštívil poprvé, ale doufám že ne naposled, protože je to fakt úchvatná země. A navíc naše hostitelka je z Kolumbie, takže jsme ochutnali i jiné jídlo, než jen anglické. Připravila nám špagety a k tomu Plantain banán . Chutnalo to výborně. Dalo by se říct, že Plantain chutná jako sladké hranolky z McDolnaldu. 

 
Další jídlo, které jsem ochutnal a stojí za zmínku, je Bloody Royal Cake. Můžete si ho koupit v restauraci v London Tower. A co ten Bloody Royal Cake vlastně je? Jsou to dva red velvet cupcaky spojené citronovým krémem a ozdobené čokoládovou korunou. Taky to byla moje první zkušenost s red velvet cupcakem. 


 A co by to byl výlet do Anglie bez Fish & Chips? Dal jsem si je na poslední chvíli (ještě jsem musel dobíhat autobus), ale stálo to za to! Překonal jsem kvůli tomu i svůj odpor k rybám, protože Fish & Chips jsou taková "povinnost" když jste v Anglii (alespoň podle mě). Výborný stánek (rovnou 2) najdete na Brighton Pier. Obklopují ho další stánky s palačinkami a Churros. 


A jako takovou památku na Anglii jsem si koupil anglickou kuchařku 500 delicious delights.

Žádné komentáře:

Okomentovat