sobota 12. září 2015

Brownies

 Jak už jsem tu jednou psal, byl jsem v Anglii. Na památku jsem si přivezl dost pěknou kuchařku, ve které jsou recepty jen na sladké. Jmenuje se 500 delicious delights. Dnes jsem zkoušel první recept (zdál se mi asi nejjednodušší ) - Čokoládové Brownies. Brownies jsem ochutnal i v Anglii, ale nebylo to ono. Byly dost tuhé a suché. Přesně to, co Brownies nemají být. Mně se ale povedly, a tak doufám, že se povedou i vám :)



Ingredience:
115g másla  + na vymazání
100g tmavé kvalitní čokolády
2 vejce
170g krupicového cukru
55g hladké mouky
25g holandského kakaa


 Postup:
 Troubu předehřejeme na 200°C. Máslo nakrájíme na kostičky, čokoládu rozlámeme a společně rozpustíme ve vodní lázni. Necháme vychladnout. Mezitím smícháme v jiné misce prosátou mouku, kakao a cukr. Přidáme čokoládu a vejce a mícháme, dokud se obě směsi dokonale nespojí. Vlijeme (spíš přendáme, směs není zrovna tekutá) do vymazaného pekáčku nebo plechu a pečeme 20 minut. Necháme ještě tak 10-15 minut chladnout v pekáčku, poté můžeme začít krájet.
 K Brownies se hodí banánová smoothie. Recept na ni udělám samostatně ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat