sobota 15. srpna 2015

Kakaové muffiny

Tohle byly asi moje první muffiny, které se pořádně povedly. Vždycky se mi těsto přilepovalo ke košíčkům, nebo nešly vyklopit z formy. Pak jsem ale (KONEČNĚ!) narazil na povedený recept. Ten ale taky potřeboval doladit. Nejdřív byly moc suché, tak jsem přidal více mléka, rum a Nutellu. A když mi došly košíčky, tak jsem použil nastřihaný pečící papír, což vypadá taky moc pěkně :)

Těsto:
130g měkkého másla
185g moučkového cukru
2 vejce
220g hladké mouky
2,5 lžičky prášku do pečiva
2,5 lžíce holandského kakaa
90ml mléka
kapka rumu
1,5 lžíce Nutelly

Postup:
Máslo nakrájené na kostičky vyšleháme s prosátým cukrem do krému přidáme vejce a kakao. V míse prosejeme mouku s kypřícím práškem. Sypkou směs zašleháváme střídavě s mlékem do vaječného krému. Nakonec do těsta zašleháme rum a Nutellu. Pečeme 20 minut v předehřáté troubě na 180°C.
Necháme vychladnout a můžeme jíst :)

Žádné komentáře:

Okomentovat