neděle 30. srpna 2015

Jogurtové Muffiny se švestkami

Můj den v kuchyni pokračuje a tímto receptem asi i končí. Rozhodl jsem se pro muffiny, protože s nimi není taková práce, jsou hotové hned a výborně chutnají. Nejdříve jsem měl v plánu udělat nějaký koláč, buchtu a podobně, ale nakonec přece jen zvítězily muffiny. Dlouho jsem ještě váhal, které udělám, a nakonec jsem zvolil makové se švestkami. Nastal problém - nemáme mák. Do obchodu se mi nechtělo, tak jsem ještě rychle prohlédl ledničku a našel tam bílý jogurt, což se k švestkám taky docela hodí :) . Tyto muffiny jsou skvělé pro návštěvu, jen tak pro chuť nebo třeba jako snídaně či svačina. Snad vám budou chutnat :)




Ingredience na těsto:
185g hladké mouky
65g polohrubé mouky
1 balíček prášku do pečiva
105g moučkového cukru
2 vejce
150g bílého jogurtu
100ml mléka
5 větších švestek

Postup:
Do jedné mísy prosejeme mouky, cukr a prášek do pečiva a promícháme. V jiné míse smícháme vejce, jogurt a mléko. Obě směsi smícháme dohromady a přidáme na kostičky nakrájené švestky. Rozdělíme do formiček a pečeme v předehřáté troubě na 180°C 20 minut.



1 komentář:

  1. Vypadají nádherně a určitě tak i chutnají! :)

    OdpovědětVymazat