sobota 15. srpna 2015

Vanilkové Cupcakes s máslovým krémem

Dnes jsem se rozhodl publikovat svůj první a osvědčený recept na Cupcakes :). Pekl jsem je už několikrát, vždy se povedly a rychle zmizely ze stolu. V té době, co jsem je dělal, jsem teprve začínal se zdobícím sáčkem, takže nejsou nijak úžasně nazdobené, za to ale dost dobře chutnaly :)


 Těsto: 
2 vejce
120g hladké mouky
120g másla pokojové teploty
120g moučkového cukru
2 lžíce mléka
1.5 lžičky prášku do pečiva 
1 lžička vanilkového extraktu 

 Krém: 
200g másla pokojové teploty
400g moučkového cukru
6 lžic mléka
pár kapek vanilkového extraktu


Postup:
 Nejdříve si předehřejeme troubu na 170°C. Máslo vyšleháme s cukrem ručním šlehačem do pěny. Následně zašleháme vejce a vanilkový extrakt. V jiné míse prosejeme mouku a prášek do pečiva. Střídavě přidáváme k máslu sypkou směs a mléko. Rozdělíme do formiček a pečeme 20 minut. Cupcakes necháme ještě tak 10 minut v pootevřené troubě. 
 Na krém vyšleháme máslo mléko a vanilkový extrakt. Postupně přisypáváme cukr a šleháme do hladkého krému.
 Krémem naplníme zdobící sáček a následně vychladlé cupcakes nazdobíme. Navrch můžeme použít ještě další ozdoby, já jsem použil třešně :) .

Žádné komentáře:

Okomentovat